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Registration

Registration Confirmation

Please follow these steps to register for conference and Hotel Accommodation

  1. Step 1: Fill in the information below to sign up for Conference
  2. Step 2: Select programmes to participate
  3. Step 3: Select a payment method for conference fees

Confirmation

  1. a)Registrations aren’t valid until the money has been received.
  2. b)Each participant is responsible for their own arrangements regarding travel, accommodation and visa. For inquiries regarding visa issues, please contact this link. (http://www.immigration.go.kr/HP/IMM80/index.do).
  3. c)We will e-mail the confirmation letter of the registration and invoice to the participant upon the completion of Registration process.
  4. d)Please print and bring the confirmation letter with you and present it at the registration desk at the Conference venue.

Receipt for Registration

  1. A receipt will be issued at the registration desk with the registration packets upon verification of your confirmation letter (e-mail print-out).

Refund Policy

  1. If you have registered and are not able to attend the conference and would like to get a refund, you need to email dc2009@mail.nl.go.kr with your registration number and name.
  2. *Refund amount will be different depending on the time of request.
  3. before August 31st : 80% refund
  4. before September 30th: 50% refund
  5. After October 1st : No Refund

After 31, Aug Registration Fee

Please click here. you can download the pdf format file.


*Conference Registration

    ※ Personal information provided below will only be used for the DC-2009 conference management purpose.

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다음을 시도하십시오.

  • 브라우저의 주소 표시줄에 표시된 웹 사이트 주소의 철자와 형식이 정확한지 확인하십시오.
  • 링크를 클릭하여 이 페이지에 연결한 경우 웹 사이트 관리자에게 링크가 잘못되었음을 알려주십시오.
  • 뒤로 단추를 클릭하여 다른 링크를 시도하십시오.

HTTP 오류 404 – 파일 또는 디렉터리를 찾을 수 없습니다. IIS(인터넷 정보 서비스)


기술 정보(지원 인력용)

  • Microsoft 고객기술지원부로 이동하여 HTTP404이라는 단어로 제목을 검색하십시오.
  • IIS 관리자(inetmgr)에서 액세스할 수 있는 IIS 도움말을 열어 웹 사이트 설정, 일반 관리 작업사용자 지정 오류 메시지 항목을 검색하십시오.